Η Ελένη Δουκιαντζάκη αποφοίτησε από το Τμήμα Λογοθεραπείας της Σχολής Επαγγελμάτων Υγείας και Προνοίας του Ανώτατου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος της Πάτρας ( 2014). Στα πλαίσια συνεχούς κατάρτισης έχει παρακολουθήσει σειρά εκπαιδευτικών σεμιναρίων και ατομικής εποπτείας: αποκατάσταση του παιδικού Τραυλισμού, PalinPCI , τεχνικές ομιλίας. Χρήση της μεθόδου ‘’Touch and Say’’ , ‘’ειδική γλωσσική διαταραχη’’, η δυσπραξία και οι επιπτώσεις της στην λειτουργικότητα , την ομιλία και το λόγο, three-part treatment plan for oral placement therapy. Έχει εκπαιδευτεί στην ανάπτυξη των γλωσσικών δεξιοτήτων και της επικοινωνίας σε παιδιά με ΔΑΦ: PECS, TEACCH, Floortime, διδασκαλία σημαντικών επικοινωνιακών δεξιοτήτων στην αντιμετώπιση προβληματικών συμπεριφορών, ‘κύκλος’ εποπτειών “Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος – Παιδιά Χαμηλής Λειτουργικότητας’’, γλωσσική εξέλιξη στο φάσμα – Σημασιολογία-Πραγματολογία – Λειτουργίες τηςγλώσσας. κ.α. Από το 2017 παρακολουθεί τετραετή εκπαίδευση στο PlayTherapy που αφορά την Ψυχοθεραπευτική προσέγγιση μέσω της Τέχνης για παιδιά και εφήβους.
‘Έχει εργαστεί ως Λογοθεραπεύτρια σε ιδιωτικούς φορείς και συνεργάζεται με παιδικούς σταθμούς και σχολεία για την παράλληλη στήριξη παιδιών με ΔΑΦ. Στο Brainykids αναλαμβάνει την αξιολόγηση με χρήση σταθμισμένων εργαλείων: Φωνολογικό Τεστ, Δοκιμασία Πληροφοριακής και Γραμματικής Επάρκειας, Εκφραστικό Λεξιλόγιο, ΛαΤω. Σχεδιάζει και αναλαμβάνει την θεραπευτική παρέμβαση παιδιών προσχολικής και σχολικής ηλικίας με Τραυλισμό, ΔΑΦ, καθυστέρηση λόγου και ομιλίας.